2012. december 10., hétfő

Életképek 9.

Alakulnak a napjaim. Lassan kezd lecsengeni a szorgalmi időszak végi hajtás, és már azt is tudom, hol áll a fejem. Lassan neki lehet kezdeni a vizsgákra tanulásnak. Már alig várom. ^^
És ma még a BKV is meglepett egy kis nyalánksággal. A dologban pedig ráadásul az a szép, hogy még csak nem is a Gyönyörök Járatával utaztam. Ma ugyanis másfele volt reggel dolgom, így buszra szálltam. Pechemre viszont mindez pont a csúcsidőben történt, amikor megy a jónép munkába, iskolába, egyetemre első órára, ki merre lát. Szóval a busz dugig volt. Én viszont persze siettem, úgyhogy muszáj volt felpasszíroznom magam még százhuszonnyolcadiknak is.
Jó, mi? Persze kérdezhetitek, hogy ebben mi volt olyan jó. Elárulom. Eddig semmi. A jó dolog a következő megállónál következett, amikor nem hogy nem szállt le senki, de pont akkor robbant be a megállóba egy lány, amikor odaértünk.
Látszott, ő is siet, úgyhogy, mit volt mit tenni, még százhuszonkilencediknek is felpasszírozódott, méghozzá pont mellém. Aki utazott már zsúfolt buszon, tudja, milyen frusztráló tud lenni, amikor már nem hogy úgy álltok, mint a heringek, de még préselnek is össze az emberek menet közben. Viszont én még ezt is elviseltem azért, amit cserébe kaptam. Hiszen nem minden nap préselődik az emberhez egy csinos, karcsú, huszonéves lány. Meglepően magas volt, majdnem olyan magas, mint én (na jó, ez most nagyképűen hangzott, de a majdnem 190 centimmel ez nők között ritkaság. ^^), úgyhogy egyenesen egymás szemébe tudtunk nézni. Azokat a gyönyörű kék szemeket órákig tudtam volna csodálni. Különösen gesztenyebarna hajának kontrasztjában, amely közelségünkben mindkettőnk vállára omlott. A kék szem bennem nagyon összekapcsolódik a szőke hajjal, így, ha nem is döbbenek le, de mindig kuriózumként élek meg, ha egy sötét hajú, kék szemű embert látok. De szeretem a kuriózumokat.
Szóval mélyen egymás szemébe néztünk. Arcunk olyan közel volt egymáshoz, hogy elég lett volna csak egy picit előrebiccentenem a fejem ahhoz, hogy megcsókolhassam. Viszont csak néztünk egymás szemébe, azt se tudva, mosolyogjunk, zavarban legyünk, vagy mit csináljunk.
Az egyik megállónál az egyik mellénk préselődött utas leszállt, ezért kinyílt a busz ajtaja. Rögtönzött partnerem annyira az ajtóhoz szorult, hogy így már nem tudta megtartani magát. Viszont, elnézve, mennyire loholt a busz után, amikor találkoztunk, nem akartam, hogy így leszoruljon, ezért vettem a bátorságot, és amikor kinyílt az ajtó, átkaroltam a derekát és magamhoz szorítottam őt, hogy megtartsam. A jutalom pedig nem maradt el, ami egy hálás mosoly kíséretében érkezett.
Utaztunk így még egy darabig. Kezem végig a derekán pihent. Eszem ágában sem volt elengedni, de ő ezt egy cseppet sem látszott bánni. Aztán, pár megállóval később halkan odasúgta, hogy itt leszáll.
Értettem én a szóból. Most már nem szorítottam magamhoz, hanem, amikor kinyílt az ajtó, engedtem kicsusszanni a karomból. Ő hátrafelé lelépett a járdára és még egyszer rám mosolygott. Aztán csukódott az ajtó, ő pedig megfordult és elsietett.
Lehet, nem csak egy Gyönyörök Járata van Budapesten? Tudja a fene, de így, vagy úgy, legalább ebben a napomban is volt valami szép.

83 megjegyzés:

  1. Óóóó..., hogy te milyen szerencsés vagy Brigikém..:D ilyenkor rendkívül tudlak irigyelni :D Amúgy nem értem miért kapcsolod a kék szemet a szőkéhez....nekem is barna hajam van és kék szemem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz. ^^
      De remélem, azért te sem árválkodsz. :)
      Fogalmam sincs, miért. De mindig olyan jólesőn furcsán néz ki a szememben a kék vagy zöld szem sötét hajjal.

      Törlés
    2. Hát, ne reméld. Árválkodok erőteljesen :D de sebaj.

      Törlés
    3. Hát mostanában az egészségemmel kell sajnos foglalatoskodnom és nem a szexuális és szerelmi életemmel.

      Törlés
    4. Azért, ha nyitva tartod azt a szép kék szemed, biztos te is találsz ilyen lehetőségeket. :)

      Törlés
  2. Na! Végre mertél valamit csinálni! :D *tapsol, éljenez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most épp jól alakultak a körülmények. ^^
      Bár marha sokra mentem vele most is. :)

      Törlés
    2. Hát mert a nagy szorongatásban elfelejtkeztél róla, hogy belecsúsztass egy cetlit a zsebébe a számoddal! Mely cetliből mindig kell legyen készleten! ;D

      Törlés
    3. Én sajna nem vagyok ilyen felkészült. ^^
      Amúgy meg, elmagyarázod, hogy egy akkora tömegben, ahol még levegőt venni se tudsz a zsúfoltságtól, hogy nyúlsz a zsebedbe a cetliért? :)

      Törlés
    4. Apróságokon nem akadunk fenn, jó helyen kell tartani :DDD

      Törlés
  3. Hajrááá B *-* Látom a fejlődésed,lassan haladsz,de sosem hátrafelé :P Tudtam ám hogy a következőnél már jobban fognak alakulni a dolgok ^^ *énmegmondtam fejet vág*
    És vígadok hogy engem is kuriózumként tartasz számon :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja! A végén már a villamos áramszedőjéhez kötözöm ki és úgy kufircolom a csajt, mi? ^^
      Persze. Kuriózum vagy, Lily. Több értelemben is. ^^
      De a nyelved ne nyújtogasd, mert leharapom! xD

      Törlés
    2. Hát az egy szikrázó együttlét lenne xDDD

      Törlés
    3. Szia Lily iza vagyok
      szeretnék veled valamiről személyesen beszélni . Kérlek szépen add meg a mail címed ? Tényleg fontos

      Törlés
    4. Lily tényleg fontos. Kérlek gondold át . Az a baj,hogy itt erről nem tudok veled beszélni . Hidd el nem tart tovább mint 2max 3level a cimem pumukli8720htc@gmail.com

      Törlés
    5. Uramisten,ég a házam? O.O Persze,adok neked ^^ lily021@windowslive.com Írj nyugodtan,várom ^^
      Vagy egy busz hátsó fertájában :P Majd ahogy hozza a sors ^^ Hogyhogy több értelemben is? Kifejtést,plíz :D
      De nekem még kell a nyelvem *durca fej* Egyezkedni lehet? ^^

      Törlés
    6. Mi a... Én hiába próbálkozok mióta, neki meg egyből megadod? O.O Most megsértődtem. -.-

      Törlés
    7. http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/477884/551493.gif

      Törlés
    8. :D Rá kellett volna licitálnod , látod látod :DD

      Törlés
    9. Ne búsulj,majd kiengesztellek ^^ Ha lehet még :P Nem lesz ócó,mi? Még nem is válaszoltál az előző kérdésemre. xP
      Egyébként még nem kaptam levelet. O.O Iza közben elszublimált xD

      Törlés
    10. Megkapta amit akart, most már nyugodtan alszik :D Majd holnap elmondja :)

      Törlés
    11. Beugrom én helyette. ^^ Persze csak ha engeded. :) Úgyis tudom, mit akart mondani. ;)

      Te meg ne légy rosszindulatú, Manó! -.-

      Törlés
    12. Mivan? :D Működik a forródrót? :P Már csak én nem tudom mit akar mondani,bakki xD

      Törlés
    13. Igazából én is közölhetném de megegyeztem vele, hogy ő fogja úgyhogy türelem... :D

      Törlés
    14. Ne lódíts, Manó! Dehogy tudod te! xD
      Te meg ne nyújtogasd a nyelved, Lily, mert tényleg leharapom! ^^
      Kivéve, ha a lábaim között térdelve nyújtogatod. xD
      Szóval, megengeded, hogy Iza helyett én súgjam meg az üzenetét? :)

      Törlés
    15. E' má' megint csak térdeltetne "-.- *fejcsóválás

      Törlés
    16. Rossz vagy,Brigi :D Az előbb még le akartad harapni most meg tegyek a kedvedre? :P Hogy is van ez? ^^

      Törlés
    17. És még mindig nyújtogatod. ^^
      Jó. Akkor nem tudod meg, mit akart Iza. ^^

      Törlés
    18. Szeretek játszani a tűzzel :P Látod? :D
      Majd megtudom Izától ^^ Elsőkézből megtudni a dolgokat,felbecsülhetetlen :)

      Törlés
    19. Ahogy akarod. *sértődött fej*

      Törlés
    20. Veszélyes életet élsz ;D

      Na, szájonárá Hölgyeim! ^^ *hajlongás

      Törlés
    21. Most melyiktől durcultál be? :D Ha annyira szeretnél akkor írj,nekem megtiszteltetés ;) Vagy most már azért sem? ^^"

      Törlés
    22. Végre! Azt vártam, hogy ezt kimond! :D
      Megtiszteltetés, azt mondod? Pedig eddig nagyon terelted a témát. :) Mindig, amikor szóba került, ügyesen kitértél előle. Azt hittem, titok, de aztán Izának meg egyből elárulod...

      Törlés
    23. Mert elképzelni sem tudtam hogy mi lehet az az életbevágóan,istentelenül fontos dolog O.O Egyébként nem hittem volna hogy az engedélyemhez kötöd hogy írj ^^ Egyáltalán nem lett volna harag ha csak úgy spontán írsz :) Tetszik érteni? :D
      Ja és szép álmokat Ívöl! ^^

      Törlés
    24. ... Most benyöghetnék valamit, de akkor inkább meghagyom Izának. ^^
      Nem kötöm az engedélyedhez, de ha már eddig kerülgetted, gondoltam, van valami okod rá, hogy nem adod meg a címed. Megérteném. Aztán meg, ha Izának elmondtad, el akartam érni, hogy nekem is kimondd, hogy írjak. Nem feltétel, de a büszkeségem nem engedte. ^^
      Ja! Szép álmokat, Manó! Álmodj mutogató majmokkal! xD

      Törlés
    25. Tehát akkor eljutottunk odáig hogy neked is mondtam,engedély megadva ^^ Nem nyertél vele sokat egyébként,nem szoktam sűrűn nézegetni :P Szerintem itt sűrűbben vagyok fent mint ott :) Igazából ezért nem adtam meg,mert ismerem magam,nem akartam hogy aztán orrolj rám mert nem írok vissza csak sokára.
      De én most megyek alcizni,sír az ágyam nélkülem,nem hagyhatom magányosságban :) Jóéjt Brigi! ^^

      Törlés
    26. Szia Lily kösz a címét :)
      Nagyon örülök neki :)
      Na Brigi látod? csak kérnem kellett és meg is kaptam :)
      Iza mindig eléri amit akar ^^

      Törlés
    27. Most meg én érzem magam megtisztelve, Lily. :)
      Remélem, megvigasztaltad az ágyad. ^^

      Igen, Iza. Meghajolok nagyságod előtt. *leborul*

      Törlés
    28. Mostmár felállhatsz ennyi elég volt XD
      Na jó ... ha ennyire akarod maradj még engem nem zavar ^^

      Törlés
    29. Oké! Már fáj is a térdem. ^^

      Törlés
    30. Gyere édes mostmár kellj fel. :) Ülj a fotelba és megmaszírozom ,hogy ne fájjon XD

      Törlés
    31. Biztonság, luxus, kényelem, minden kilóméteren. ^^

      Törlés
    32. Mi az, Manó? Lerobbant az ótó? :D

      Törlés
    33. Mér robbant volna le? :D

      Törlés
    34. Akkor mi nem megy neked jól? :)

      Törlés
    35. Én nem kapok masszázst jó csajoktól :D

      Törlés
    36. Hallod, Iza? Bekerültél a jó csaj kategóriába. :D
      Bár, részemről már rég ott voltál. ^^

      Törlés
    37. Jó csajok ?! O.O
      Nem kell a korites se a mellé beszélés XD nagyon szívesen maszirozok én anélkül is bármikor és bárhol ^^
      Manó este a szokásos helyen ? *szemöldök húzógatás * XD

      Törlés
    38. Hé! Kezdjek féltékenykedni? -.-
      Manó! Neked nem elég a Lily, még az én csajom is kell? *támadó menyét tekintet*

      Törlés
    39. Édes az csak egy masszázs némi extrákkal fűszerezve ^^
      De ha nem akarod akkor szólj és csak téged érintenek ezek a pici ujjak XD

      Törlés
    40. Csak masszíroz! Meg iszunk! :D

      Törlés
    41. Meg a többi amiről meg nem beszélünk XD
      Tarsd a szád Manó hallod ? ^^

      Törlés
    42. Hey Speedy,lehet még jelentkezni masszázsra? :P Lenne hozzá egy különleges kérésem is ;)

      Törlés
    43. *papírt tollat elő veszem a fiókból* Hallgatlak! ^^

      Törlés
    44. Azt majd négyszemközt ;D Csak mondj egy időpontot és suhanok is ^^

      Törlés
    45. Pumukli szalonja megnyitott! ;DDD

      Törlés
    46. Most szabad vagyok ha gondolod ? *szemöldök huzogatas * ^^
      úgy ahogy mondod manó XD

      Törlés
    47. Előre is lehet napokat foglalni? Mert ha neked úgy jó, hát legyen mondjuk minden héten a péntek! ;D

      Törlés
    48. Beírtalak :) Péntekenként a tiéd vagyok XD

      Törlés
    49. Több mint jó ^^ *ő is szemöldök húzogat*
      Manó :DDD Szintén zenész ^^

      Törlés
    50. Reggelre tiszta izomláz lesz a szemöldökötök! xD

      Törlés
    51. Lehet :D Úgy fogok kinézni majd mint aki mindig meg van lepődve ^^

      Törlés
    52. Jaja egyszer úgy marad ;D

      Amúgy Pumukli majd tájékoztass a szolgáltatás díjáról is nehogy úgy járjak mint a turista a pesti éttermekben ;D

      Törlés
  4. Nyugi olcsin dolgozók és részlet fizetés is lehetséges na meg persze természetben is megoldhatjuk XD

    VálaszTörlés
  5. Természetben? Dejó! :O Mehetek betonozni? ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Mehetsz kutyát setaltatni XD

      Törlés
    2. Uhh az jobb! Sokkal jobb! ^^

      Törlés
    3. Kapsz egy zsák búzát Pumukli XD

      Törlés
    4. Én mást akartam neki adni, de ha kutyagolást akar akkor legyen az :D
      Zsák búzát... xD Mekkora lökött vagymá' xD

      Törlés
    5. Há' na. xD Pumuklinak tetszik,én látom a lelki szemeimmel :D

      Törlés
    6. Én azokkal egészen mást látok O.O ;D

      Jaja csinál belőle Jimet xD

      Törlés
    7. Szabad megtudni hogy mit? ;D
      Jobb esetben még meg is leszünk kínálva ^^ Hangulat a kövi masszázshoz ;)

      Törlés
    8. Azt biza nem mondom meg ;D
      Jaja! Iszunk! :D

      Törlés
    9. Juj,de titokzatosnak tetszik lenni ;D

      Törlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]