2012. december 22., szombat

Riszáld!

Inkább így riszáld, Iza! :D


72 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Miért ne? :)
      Mert megnéznélek így. ^^

      Törlés
    2. Iza, ha te nem is akarnád ezt megcsinálni....ezt a csajt nyugodtan átküldhetitek karácsonyi ajándéknak....:DDD

      Törlés
    3. Arról ne is álmodj! Őt megtartom én magamnak. xD

      Törlés
    4. Pedig már rá vettem magam, hogy táncoljak neked egyet ,de hát így..... XD

      Törlés
    5. Á már elszállt az ihlet és az alkohol is kezd kimenni a fejemből XD
      legközelebb ^^

      Törlés
    6. Adok én piát. Jut eszembe van söröm *-* juhu. jó kis sütés főzés lesz ma XD

      Törlés
    7. Valóban nem jó kifogás, Iza. Csak fordulj el egy pillanatra, és Szandival úgy leitatunk, hogy csak na! :D

      Törlés
    8. De nekem abban mi a jó :)
      Én nem szeretek közönség előtt táncolni XD

      Törlés
    9. 2 ember már közönség?:D
      Csak mi ne piáljunk be túlságosan Brigi, mert akkor elfelejtjük xd

      Törlés
    10. Nekem még egy is :)
      Nagyon jól letudom itatni az embereket XD
      ebbe vagyok a legjobb ^^
      Jobb ha vigyaztok csajok :D

      Törlés
    11. Én nőkkel nem vigyázok ;)

      Törlés
    12. Rendben. Te tudod :)
      De nekem ne sírj majd ha másnaposan ébredsz meztelenül egy idegen lakásba XD

      Törlés
    13. Ha ott leszel mellettem én nem fogok sírni :DD

      Törlés
    14. Szeretnéd, ha megosztanám veled az ágyamat, édes ? ^^

      Törlés
    15. *már megint a kamerát keresi...

      Törlés
    16. Milyen kamerát ? O.o
      Szandi este várlak XD

      Törlés
    17. Indulok is, mára végeztem a sütéssel :D
      Mano....rosszalkodsz folyton :D

      Törlés
    18. Gyere, édes széttárt karokkal foglak várni :)
      Befűtők mire ide érsz ,hogy minél hamarabb megszabadulj a ruháidtól ^^
      Milyen italt hozassak , kedves ? XD

      Törlés
    19. A lábaidat is széttárhatod nyugodtan :D nem veszem illetlenségnek ^^
      Ooo akkor is segítened kell...utálok egyedül vetkőzni :o
      Velem jól lehet járni, beérem 2 doboz sörrel és akkor már nincs bennem gátlás :D

      Törlés
    20. Egyből bele a közepébe mi ? XD
      Rossz kis lány ,de tetszik :)
      És mi lesz ha hármat itatok meg veled ? XD

      Törlés
    21. Azt mondják megnyerő a dumám :$ :D
      Őő. maximum annyi történik, hogy tökéletesen bealszok, ha elfekszek xD

      Törlés
    22. Annak is vannak előnyei ;D

      Törlés
    23. Ez most a tapasztalatok miatt bukott ki belőled,Manó? xD

      Törlés
    24. Na mondjad mik az előnyök, drágám.

      Törlés
    25. Jaaaaj itt vammá :DDD

      Dehogy tapasztalat. Gondolod kihasználnék egy öntudatlanul fekvő meztelen, jótestű csajt.... Chö -.-

      Törlés
    26. A jótestűt cáfolnám erőteljesen, de odaküldök neked egyet XD

      Törlés
    27. Túl szerény vagy... kicsit több önbizalmat, ha szabadna kérni ^^

      Törlés
    28. Nem vagyok szerény, teljesen reálisan látom magam :o

      Törlés
    29. Hát hogyne hogyne :)
      Tudod mit? Küld ide magad, lecsekkollak és megmondom? ;D

      Törlés
    30. Vammááá :D
      Persze hogy neeeeeeeeem! *bambi szemek* Végül is nem erre valók az Ívöl Manók ^^ Csak úgy álltál itt a dologhoz hogy egy pillanatra muszájból átfutott az agyamon egy-két jelenet :P

      Törlés
    31. Nyáron megyek Angliába. Keress meg ;)

      Törlés
    32. Muszájból átfutott az agyadon... :DDD Mekkora szöveg :D Nem mintha nem lenne az agyad állandóan tele jelenetekkel mi? :D

      Jávoll! Ütközünk a London Eye-on ;)

      Törlés
    33. Ó micsoda romantika. Elhívsz vacsizni is?:$ :D

      Törlés
    34. Ahová óhajtod! Pont ott van a lábánál egy expressz Meki! Meghitt és hangulatos ;DD

      Törlés
    35. Pedig tényleg ez volt a történés XD Nem,nincsen ^^ Te összetévesztesz valakivel szerintem ;D xD Rossz nénikkel ne nagyon barátozz :P :D

      Törlés
    36. Ha absztrakt a díszítés és állod akkor benne vagyok :D

      Törlés
    37. Dehogy tévesztelek! Pontosan látom lelki szemeimmel a mockosz kisz gondolataidat^^ Rossz néni? O.O Itt nincs olyan :)

      Törlés
    38. Attól függ mit takar az absztrakt O.O Leöntöm a falat kólával ha az jó lesz :D

      Állom hát! Az Eye-t is állom. Elvégre csak fél óra mire körbeér ;D

      Törlés
    39. És addig mit is akarunk csinálni?:D Csodálod a tökéletlen alakom?:D

      Törlés
    40. Amíg körbeér? Többek közt előfordulhat az is ^^

      Törlés
    41. Látod a túrót,azt XD Nekem ninc szemmilyen mockosz gondojatom ^^ Vagyis izéé... ma láttam egy buszt aminek a fele hót saras volt,és sokáig merengtem rajta hogy miért nem mosatják má' le. Ha ez számít a mocskos kategóriában xD

      Törlés
    42. Nincsenek mi? Látom! Ártatlanul társalgok itt te meg egyből... -.-

      Igen, is ^^

      Törlés
    43. A levelemre vissza ne írj te galád :D

      Törlés
    44. De még mennyire, vigyázz mert többet vissza se írok :D

      Törlés
    45. Én meg egyből,mi? O.O Mit csináltam már megint? :D

      Törlés
    46. Hát én társalgok te meg egyből futtatod a gondolataidat az agyadon :D Nem is akármilyeneket! Rossz vagy rossz! ;D

      Törlés
    47. Nekem már nem szabad semmit sem :( Az amúgy nem a társalgásod miatt történik,amúgy is szoktam futtatni a gondolataimat,ha nem is látszik :P De naná,csak a jóféléket ^^

      Törlés
    48. Nanáá! *gonoszan kaszag :DDD

      Törlés
    49. Ívöl vagy még mindig -.- *durca*

      Törlés
    50. De még mindig kiengesztellek ^^ *glóriát villogtat

      Törlés
    51. Csalódnék is ha hagynád annyiban :P ^^ Úgyis eléred hogy kiengesztelődjek ;D

      Törlés
    52. El hát! Ma voltam xmas shoppingolni. Tudtam volna neked venni vagy 30 felsőt legalább ;D

      Törlés
    53. De vegyél olyat is neki, amiben kalózosan néz ki, különben egy életen át engesztelheted! ^^

      Törlés
    54. Igaz! Egye fene, fejébe húzok egy kalóz kalapot ;D

      Törlés
    55. És nem vettél? O.O Bakki. Pedig már alkottam is neki placcot a szekrényben. Még szülinapomra bepótolhatod :P Amúgy mi az hogy a fejembe húzod? Én is beléd húzok valamit minnyá ;D
      Milyen neked az a kalóz cucc,B? :P Csak hogy tisztázzuk a dolgokat ^^

      Törlés
    56. Nem nem vettem, még várok vele a szülinapodig :D Te engem csak ne húzogass -.-

      Törlés
    57. De az még messze van :P Legalábbis nem olyan közel mint a karácsony ^^ Nagggggyon gyors postával még ideérne ^^ Na? :P
      Akkor kit húzogassak? ;D

      Törlés
    58. Valami jótestű futárcsajjal küldetem. Azt húzogathatod ;D

      Törlés
    59. Még a végén kiderül, hogy manó SGV-je mellé neked STRV-d, vagy STTV-d van. O.O (ShemaleTurbóRágó Virgács, illeve ShemaleTurbóTörpi Virgács)
      xD

      Törlés
    60. Legalább neki is lenne egy ilyen vagány neve 8)

      Törlés
    61. De gondolkodsz Brigi :D Nekem nincs olyanom. Én máshogy oldom meg ^^ Most gondolj bele,zavarna hogy ott van,állandóan beleakadnék :D Én nem vagyok olyan nagy alkalmazkodóképesség birtokában mint a Manó. ^^

      Törlés
    62. A Három grácia és nincs semmilyen demokrácia, az ágyban én vagyok csak meg a Három grácia! *léggitároz

      Törlés
    63. Óóó és ehhez a kis dalhoz hozzátartozik, hogy a 69. komment volt :DDD Tökéletesen időzítesz Mano :)))

      Törlés
  2. Khmm igy táncoltam az este és szerintem ma is fogok ;)

    VálaszTörlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]