2012. december 1., szombat

Rea - Egy leszbikus románc története 19. fejezet

Előzmény: Rea - Egy leszbikus románc története 1. fejezet
Közvetlen előzmény: Rea - Egy leszbikus románc története 18. fejezet

Írta: crazygamelover
Fordította: Sinara

*****************************************************************



                Kirángattam a csomagjaimat Claes kocsijából és előhalásztam a kulcsaimat valahonnan a táskám mélyéből. Már lassan úgy mozogtam, mint egy zombi. Talán félig már el is aludtam, mire beértem az épületbe. Odabent Anthony, a biztonsági őr fogadott, aki készséggel segített nekünk cipelni a csomagokat. Boldogan elfogadtam a felajánlkozását, és benyomtam a lift megfelelő gombját. Megköszöntem Anthony-nak a segítséget és a kezébe nyomtam egy kis borravalót, amikor elértük a lakásomat. Belöktem az ajtót, és egy nagy sóhajjal azonnal az ágyamba vetettem magam. Claes mosolyogva figyelt engem, amikor Nesha odarohant hozzám, és hevesen képen nyalt. Felnyögtem és a párnámba temettem az arcomat. Hallottam, ahogy Claes felkacag, és odahívja magához Neshát, hogy elvigye valahova, valószínűleg a konyhába. Pár perc múlva Claes visszajött egy nedves törülközővel és egy palack vízzel. Megtörölte az arcom, a nyakam, a karjaimat és a lábaimat, majd kinyitotta a flakont, és figyelte, ahogy egy húzásra megiszom a tartalmát.
– Biztos kimerült vagy. Minden rendben? Ugye nem vagy beteg?
Befészkeltem magam a meleg takaró alá, majd felnéztem Claesra, hogy megrázzam a fejem. Ő leült az ágy szélére, és aggodalom ült ki az arcra.
– Jól vagyok. Csak… fáradt.
– Túl keményen dolgozol.
– Ez minden, amit most tehetek. Meg kell dolgozni az életért, nemde? Valamiből fizetni kell a számlákat.
– Persze. De figyelj oda magadra is!
– Oké.
– Most jobb, ha megyek. Te meg aludj csak! Majd reggel beugrom érted.
– Miért nem maradsz? Reggel majd kölcsön adok néhány ruhát a holnapi napra.
– Nem. Semmi gond.
– Késő van. Kérlek! Maradj!
Reményteljes pillantást vetettem rá, ami működni látszott. Elmosolyodott, és kiment a fürdőbe, hogy átöltözzön egy bő pólóba és egy sortba, mielőtt mellém heveredett az ágyba. Hozzá bújtam, mire ő felkacagott.
– Nem akarsz átöltözni?
– Nem – válaszoltam. – Túl fáradt vagyok.
– Akkor majd én.
Azzal felállt és segített átöltözni. Talán néha zavaró lehet már az én koromban, ha valaki más vetkőztet. De az én munkámhoz ez hozzátartozott. Nem mintha exhibicionista lennék, de ez egy egészen más helyzet. Hiszen ő a legjobb barátom. Rendszeresen láttuk egymást meztelenül kb. öt éves korunk óta.
                Aztán, amikor végzett, egymás mellé heveredtünk és álomba merültünk.

***

                Másnap reggel kilenckor ébredtem. Kótyagos fejjel vánszorogtam ki a konyhába, hogy igyak valamit. Amikor megfogtam a hűtő ajtaját és félig kinyitottam a szemem, hogy lássak is valamit, megpillantottam egy cédulát az ajtóra ragasztva.

                „Reggeli a mikróban. Mindenképp edd meg! Én elmentem suliba. Majd hívlak. Claes.”

                Fátyolos hangon hangosan felolvastam a szöveget, majd nyeltem egyet, hogy megnedvesítsem kiszáradt torkomat, aztán pedig nekiláttam a reggelinek.

***

  Ha xy 17, az azt jelenti, hogy az y… 2 – motyogtam a papírlap fölé hajolva.
A matekházimat csináltam, amit a tanárom minden hétköznap elküldött nekem, én pedig visszaküldtem, ha végeztem vele. Persze mindig voltak határidők, de szerettem gyorsan túlesni rajtuk. Épp neki akartam látni a következő feladatnak, amikor megszólalt a csengő. Lustán tápászkodtam fel a székemből, és oda csoszogtam az ajtóhoz, miközben fejben továbbra is a matekon agyaltam. A faliórára pillantottam. Alig múlt fél egy. Akkor ez biztosan Frey lesz. Szélesen elvigyorodtam, az ajtóhoz ugrottam és felrántottam azt. Ott is volt ő… Kellyvel. Sűrűn pislogtam, majd amikor rájöttem, nem káprázik a szemem, rámosolyogtam.
– Hello!
– Hali! Remélem, nem bánod, hogy jöttem – villantott rám egy szikrázó mosolyt.
– Egyáltalán nem. Gyere csak be!
Mindketten beléptek, Kelly pedig körbepillantott, miközben Frey kikéredszkedett a mosdóba egy gyors zuhanyra. Én közben kimentem a konyhába valami innivalóért.
– Mit kérsz inni? – néztem Kelly-re.
– Van söröd? – kérdezte, miközben körbepillantott a lakásban.
– Nincs. Sajnálom – kacagtam. Nyilvánvaló válasz, de azért csak meg kellett kérdeznie. Talán csak viccelődni akart.
– Észrevettem. Akkor legyen egy narancslé!
Vittem neki egy pohárral, és leültünk a nappaliban a kanapéra. Gyorsan leöntötte az egész pohár tartalmát a torkán, majd egy nagy sóhaj kíséretében nyújtózott el. Nem tudtam visszatartani a kuncogásomat. Ő csak mosolyogva pillantott rám.
– Szép lakás.
– Köszi.
– Biztos egy vagyon fenntartani.
– Mit egy vagyon fenntartani? – tűnt fel Freya egy törülközővel a feje köré csavarva.
– A kis barátnőd lakását. Lenyűgöző.
Lehet, furán hangzik, de mindig is lenyűgözött Kelly akcentusa. Ez csak még érdekesebbé tette azt, amit mondott. Frey odalépett hozzánk, és leült mellém a kanapéra, miközben a haját kezdte szárítgatni. Felálltam, és segítettem neki. Kelly csak bámult minket és mosoly ült ki az arcára.
– A kis szerelmes madárkák. Milyen cuki!
– Szeretnél többet látni? – cukkolta Frey.
– Tegyük ki a 18-as karikát?
– Talán – kuncogott Frey.
– Te kis perverz!
– De te még rosszabb vagy.
– Túl jól ismersz.
Nem tudtam megállni, hogy felnevessek a csipkelődésükön. Amikor befejeztem Frey hajának szárítását, visszaültem a helyemre.
– Amúgy, miről is akartál beszélni? – nézett a barátnőm Kelly-re.
– Ja, igen.
Frey bólintott, és várta, hogy Kelly folytassa.
Daria Werbowy alias Kelly Richard
– Öööö… de meg kell ígérned valamit.
– Mi lenne az?
– Ne légy rám dühös!
– Oké. Ezt megígérhetem. Mondjad!
– Én… – vett egy nagy levegőt Kelly, majd egy szuszra eldarálta a mondat hátralevő részét: – a húgoddal randizok.
– Hogy? – zavarodtam össze. De úgy tűnt, Frey nagyon is jól értett minden egyes szót. Először döbbentnek tűnt, majd zavartnak.
– Te? Irisszal randizol?
A szemei kidülledtek, ahogy Kelly-re nézett, miközben az bólintott, próbálva minél kisebbre összezsugorodni. Pár perc némaság után ismét Frey szólalt meg.
– Komolyan beszélsz? – kérdezte nyugodt hangon. – Mégis miért? Minek kell neked az a poronty?
Frusztrált volt a hangja, de nem volt dühös. Nem tudtam pontosan, mit érezhet, de nem haragot. Nem tudom, igazam volt-e, vagy sem, de mintha bosszúságot éreztem volna a hangjában. De miért? Ez nem fért a fejembe. Felvontam a szemöldököm és kérdő tekintettel Freyára néztem, miközben ő a bal kezébe temette az arcát. Aztán végül megint ő törte meg a csendet:
– Hogy történt ez az egész?
Lassan felemelte a fejét és Kelly-re nézett, várva a választ. Kelly fészkelődött ültében és idegesen lesütötte a szemét. Úgy viselkedett, mint aki ellopott egy sütit a szekrényről. Talán más helyzetben még fel is nevettem volna a képtől.
– Ööö…
Felpillantottam, és meglepetten láttam, hogy Kelly ismét Freya szemébe néz. Éreztem, hogy ismét visszatér az önbizalma.
– Nos, azt mondta, ha összetörnéd a szívem, csak hívjam fel.
Erre megszólalt egy csengő a fejemben. Miért hangzik ez olyan ismerősen? Várjunk csak! Ugyanezt mondta nekem is. A fenébe is! Micsoda egy flört-technika! Vajon Freya minden exének ezt mondja? Annyira belemerültem a gondolataimba, hogy fel se tűnt, mi zajlik körülöttem, míg végül Freya egy szava visszarántott a valóságba.
– Te egy vadbarom vagy. – Sosem hittem volna, hogy ezt valaha is hallom a szájából.
– Hogy? Te most baromnak neveztél? – rökönyödött meg Kelly.
– Pontosan. Jól hallottad. De mondd már el, hogy történt!
– Nos, felhívtam. Olyan kedves és aranyos meg minden, szóval amikor randira hívott, rögtön igent mondtam. Olyan hihetetlen. Aztán a dolgok csak úgy követték egymást, és mire észbe kaptam, már együtt jártunk. – Olyan álmodozó kifejezés ült ki Kelly arcára, amitől Freya dühösen felsóhajtott.
– Persze, hogy hihetetlen. Ebben nagyon jó. Elcsavarni a lányok fejét, aztán meg megcsalni őket.
Meglepett, milyen hidegen beszél a húgáról. Olyan rossz lenne? Pedig olyan kedvesnek tűnt, amikor találkoztunk!
– Ne érts félre! – folytatta Frey. – Szeretem a húgomat. Mindent szeretek benne, kivéve ezt a szoknyavadász stílusát.
– Nos, igazából ezért vagyok itt.
Frey összevonta a szemöldökét. Egy ideig elgondolkodott, mielőtt megszólalt volna.
– Megcsal, nem igaz?
– Ó, igen. És nyíltan csinálja.
– Nagyszerű. Most meg kéne, hogy lepődjek, de vajon miért nem megy? – vicsorgott Frey.
– Visszatérve… Szeretnélek megkérni, hogy beszélj vele.
– Beszéljek vele? De miről?
– Nem tudom. Mondd el neki, milyen nagyszerű lány vagyok, és hogy ne üldözzön el, meg hasonló szarságokat!
– Mintha neked anno mondott volna bárki is ilyesmit, hm?
– De ez most más. Én tényleg szeretem őt, Frey! És nem hagyhatod, hogy a húgod folyton ezt csinálja.
– Miért? Te is folyton ezt csinálod.
– Nem! Azzal már leálltam.
– Na jó! Meglátom, mit tehetek, oké? Haza megyek ma délután és beszélek vele.
– Rendben – vigyorgott rá Kelly.
– Rea! Nem lenne kedved velem jönni? – nézett rám Frey szeretetteljesen. Hogy utasíthattam volna vissza?
– Dehogynem.

***

                Aznap délután Freyjel megálltunk a szülei háza, vagy inkább kastélya előtt. Amikor kiszálltunk a kocsiból, Freya lerázott pár az üdvözlésünkre érkező alkalmazottat. Nem volt különösebben kedve társalogni velük. Én pedig csak bólintottam üdvözlésképp. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után végül elértük a hálószobát. Freya még ki sem nyitotta az ajtót, amikor női hangokat hallottam meg odabentről, és megállítottam a barátnőmet.
– Talán kopognunk kéne. Szerintem nincs egyedül – suttogtam.
– Reméljük, legalább ruha van rajtuk.
Azzal szélesre tárta Iris szobájának ajtaját, meg sem lepődve, hogy a húgát egy másik lánnyal a karjaiban találta ott. A csinos lány az ölében ült, és papírt és tollat szorongatott a kezében. Freya nyugodtabb volt, mint valaha. Úgy mosolygott, hogy az egyáltalán nem tűnt kényszeredettnek, pedig nyilvánvalóan az volt.
– Üdv, drága húgom! – ironizált. – Remélem, nem zavartam meg semmit.
– Hello, Frey! Rea!
Iris rám nézett, és rám villantotta a legcsábosabb mosolyát. Az ölében ülő lány sem zavartatta magát. Ránézésre úgy velem egykorú lehetett. Selymes szőke haja a melleire omlott, keretezve tipikus „szomszédlányos” arcát. Égszínkék topot és fehér sortot viselt, ami élesen elütött hosszú, napbarnított combjaitól. Rám nézett és elmosolyodott. Miután viszonoztam a mosolyát, Freya felé fordult.
– Természetesen nem zavartál meg semmit. Dennise-szel épp egy angol projekten dolgozunk.
– Nem is tudtam, hogy az angol projektekhez a tapizás és az ölelkezés is hozzátartozik. – Fogalmam sincs, hogy tudott Freya ilyen nyugodt maradni.
– Bocsánat az udvariatlanságért! – állt fel a lány, és odalépett hozzánk kezet fogni. – Dennise vagyok
Halkan kuncogott, amikor megfogta a kezem. Aztán odarohant Irishoz, és súgott valamit a fülébe. Nem értettem teljesen, de a modell, a magazin és az autogram szavakat ki tudtam venni. Iris rám nézett, én pedig, nem tehetek róla, de kényelmetlenül éreztem magam.
– Valami baj van? – erőltettem magamra egy mosolyt.
– Ööö… Úgy tűnik, nekünk meg kell beszélnünk egyet s mást. Rea! Megkérhetlek, hogy maradj itt Dennise-szel, amíg mi Freyával beszélgetünk egy kicsit? – pillantott jelentőségteljesen Iris a nővérére.
Némán bólintottam, miközben a könyvtár felé indultak. Amikor visszafordultam, Dennise már előttem állt, széles mosollyal az arcán. Visszamosolyogtam rá és leültem az egyik karosszékbe, ő pedig követte a példámat. Aztán váratlanul megfogta a kezemet.
– Istenem! Te tényleg Rihannon Lee Dawn vagy? A modell?
– Igen. Ismersz?
– Persze. Te vagy a kedvenc modellem.
Elpirultam és elfordítottam a tekintetem. Szóhoz sem jutottam. Tudom, hogy már hozzá kellett volna szoknom, de mindig jó érzés, ha felismernek.
– Kösz – motyogtam végül.
– Nem tesz semmit… Ez hihetetlen! Annyira imádlak! – mondta izgatottan.
Úgy egy óráig beszélgettünk, mielőtt Freya és Iris visszajöttek. Tapintható volt köztük a feszültség. Kérdőn néztem Freyára, de ő csak némán eltátogta, hogy „később”. Azt hiszem, nem ment túl jól a dolog.

151 megjegyzés:

  1. Yuppi :)
    Ennek nagyon örülök
    köszönöm édes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi ez a szerénység ? :D
      Nem ehhez vagyok szokva ^^

      Törlés
    2. Kötekedjek? Azt is lehet. ^^
      Nem. Nem örülsz neki. -.-
      XD

      Törlés
    3. Mindennek örülök ami veled kapcsolatos ;)

      Törlés
    4. Most meg próbálsz kiengesztelni? ^^

      Törlés
    5. Szeretnéd ? :D
      Kérésed számomra parancs ^^

      Törlés
    6. Vigyázz, mit mondasz, mert még képes leszek és kihasználom! :D

      Törlés
    7. Nem érdekel semmi se . A tiéd vagyok :) Azt teszel velem amit csak akarsz XD

      Törlés
    8. Aztán majd sírhatsz, ha a háremben találod magad. XD (Lásd: Ötletözön: A hárem)

      Törlés
    9. Azok csak öröm könnyek lehetnek, ha lesznek egyáltalán ;) ha te ott leszel mellettem ^^ akkor nincs mitől félnem :)

      Törlés
    10. Ott leszek.
      De el kell foglalnod magadat valamivel, amíg a többieket töcskölöm. XD

      Törlés
    11. Maga kicsudi és miért udvarol itten? O.O

      Tényleg jó ez a sztori amúgy. Szeretem a több részeseket. A másik az is jönni fog majd? Tudod amelyiknek én vagyok a főszereplője ^^

      Törlés
    12. Nem. Sajna nem tudok olyat, aminek ilyen ívöl lenne a főszereplője. ^^
      Amúgy most a Lopott pillanatok Chacigóbant fordítom. Ezt csak azért vettem ide, mert most jelent meg.

      Törlés
    13. Nyugi szívem nekem elég ha lathatlak. Az már megtölti a lelkem boldogsággal XD
      manó rám celzol? ^^

      Törlés
  2. zavar,hogy itt udvarolok a Briginek ? XD

    VálaszTörlés
  3. Én ? Nem. Csak megszerzem ami jár nekem XD

    VálaszTörlés
  4. Mi az, hogy jár? Bérleti szerződésetek van? :DD

    VálaszTörlés
  5. Nekem arra nincs szükségem :) én csak elveszem ami kell nekem . XD

    VálaszTörlés
  6. Áhááá! Szóval így állunk! Hát ha ilyen rendszer van.... mindjárt más ^^

    Te Brigi... ráérsz ma este? :) *szemöldök huzogatás*

    VálaszTörlés
  7. Khm manó ő már az enyém nem zavar ? XD

    VálaszTörlés
  8. Öööö.... izé.... dehogy! :D Amúgy is rajta van a bugyiján a neved? ;D

    VálaszTörlés
  9. Nem . A bugyiján nincs, de a lelkébe igen XD

    VálaszTörlés
  10. Na jó... a lelke lehet a tiéd a teste az enyém! Manó nem önző sose ^^

    VálaszTörlés
  11. Mit érsz egy testel, ha az,nincs veled lélekben? XD

    VálaszTörlés
  12. Az legyen az én bajom ;) Bár ezt visszafelé én is kérdezhetném :D

    VálaszTörlés
  13. Ki mondta,hogy át engedem? XD
    Én ilyet egy szóval se mondtam :)
    Ez nem jött be manó ? XD

    VálaszTörlés
  14. Nem nem :) Nem kell átengedni majd én átveszem, ne fáradj, mondanod sem kell ;D

    VálaszTörlés
  15. Nem is fogom ^^ keress mást magadnak . XD
    Én egy ilyen kincset nem fogok elengedi . ^^

    VálaszTörlés
  16. Dehogy keresek, nem is kell elengedned mert még nem is a tied csak azt gondolod!!! :D

    VálaszTörlés
  17. Én nem gondolom,hanem érzem és tudom is XD

    VálaszTörlés
  18. Ahham! Na erre aludj egyet ;DD De amúgy... szép próbálkozás volt ;) *kezet ráz

    Jóéjt mindenkikek! Főleg neked te szívek el rablója, ki fotelból nézed sörrel a kezedben,hogy próbálkoznak a bugyirángatók ;DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Máris feladod, Manó? Pedig azt hittem, kellek neked. XD

      Törlés
    2. Bár mennyit aludhatok a tényeken nem változtat ez a tündér az enyém XD
      Egyet érték *viszonzom a kéz rázást *

      Törlés
    3. Szép álmokat minden kedves olvasónak akik követték a mi kis játékunkat. Remélem ti is jól szorakoztatok XD

      Törlés
    4. Ki nyert ma? Játék és muzsika (ami nem volt) két és fél órában. :D

      Törlés
    5. Te édesem :) Itt csak te nyerhetsz ^^

      Törlés
    6. Jaaaaj már megint itt van -.-
      :DD

      Törlés
    7. Hajrá, Manó!
      Ne mondd, hogy kitartóbb nálad! ;)

      Törlés
    8. Nálam senki sem kitartóbb! -.-
      Csak... aludnom is kellett, hogy szép maradjak és tetszem neked ^^

      Törlés
    9. Akkor megyek.:( ok manó ? Csak ne legyél kérlek szomorú XD
      Kettesben hagylak titeket :)

      Törlés
    10. Feladod? Wáháháhááá! *gonosz kaszaj* :DD
      De ne aggódj a lelkét azért odaadom ;D

      Törlés
    11. Akkor már nem lenne jobb megoldás, ha kapnál tőlem karácsonyra egy Brigi-formájú guminőt, Manó? ^^

      Törlés
    12. Nekem a te ellenállhatatlan hús-vér tested kell!^^ De a karácsonyi ajándék nem rossz ötlet, befekhetsz a fa alá egy szál miku sapkában ;DDD

      Törlés
    13. Az úgy nem megy. Test nélkül a lelkem nem fog tudni Izánál karácsonyi vacsit enni. XD

      Törlés
    14. Az nem probléma,ugyanis jól főzök ^^ Szóval én is meg tudlak tömni! Kajával is ;D
      De ha már ennyire több kettőnél, másnap mehetsz oda^^ Manó mindent megold :D

      Törlés
    15. Elég legyen manó ! :)
      Ne beszélj így a szivemrol ! :)
      Ha tudom ,hogy ezt teszed nem hagylak kettesben vele XD
      Te csak a szexre gondolsz ^^

      Törlés
    16. Nem csak arra gondolok, ugyanis az első éjszaka után úgyis velem akarna maradni mindenestől ;DD *hude nagyképű fej* :DD
      Na jó... most én hagylak titeket kettesben, ha már a főzésről esett szó... ^^

      Törlés
    17. Hidd csak azt :) . Mégha össze is jönne neked (amit kétlek ) azt hiszed ,hogy azzal elerned , hogy veled maradjon? Max lenne egy jó estéje,de utána úgy is vissza huzna a szive hozzám.
      Tudod manó egy szeretetteljes mosoly vagy ölelés és a tudat ,hogy szeretve vagy mindig és mindenhol az mindennel többet ér még egy kiadós szexnel is XD

      Törlés
    18. Abszolút egyetértek! Nem is mondtam, hogy csak szexet kapna ;)
      De tudod most, hogy ezeket az überfantasztik bölcs és igaz szavakat olvasom tőled, már tudom, hogy jó kezekben lesz nálad ^^ Egye fene, fájó szívvel de odaadom ;) Kedves egészségedre!!! :) Aztán jól bánj vele és tartsd el ám!!! :D

      Nos Bagolykám! A jövőd el van rendezve ;D

      Törlés
    19. ...deee ha egy kis változatosságra vágynál (amit nem kétlek :D) csak szólj ;D

      Törlés
    20. Örülök. ^^
      De, persze csak ha szívem hölgye is beleegyezik ;), megtarthatlak ágyasnak, Manó. XD

      Törlés
    21. Á-ááá!Nix szabad! Szíved hölgye még féltékeny lenne, hogy mit művelek veled időnként ;D

      Törlés
    22. Manó én nem vagyok féltékeny XD
      Én nem fogom letörni a szárnyait :) A madárkám kalitkája nyitva van kedvére szárnyalhat, mert ha igazán szeret akkor vissza repül hozzám ^^
      Ha meg nem akkor keményen megszivtam :P

      Törlés
  19. Válaszok
    1. És te még egyet is értesz vele? Mi ez? Összeesküvés? XD

      Törlés
  20. Bakki,mi folyik itt ilyen nagyüzemben? :D B,nagyon felkapott lettél ahogy látom :P
    A sztori jó,mint mindig ^^ Elképzelhető az hogy én ezt már olvastam azelőtt? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egyértelmű? Udvarolnak a hölgyikék. ^^
      Beszállsz? XD

      Ööö... tőlem tuti nem. Csak pár napja készült el, szóval jó eséllyel csak az eredetit olvashattad.
      Kivéve, ha koppintotta valahonnan a szerző, de arról meg nem tudhatok, viszont nem is tartom valószínűnek. :)

      Törlés
    2. Persze Édesem ^^ Vagyis izé..nem xD Megesznek ezek reggelire. Óvatjával kell csinálni az ilyesmit ;)
      Akkor nem tudom O.O Biztos csak valami hasonló történés volt mint ez. Azért olvasni fogom mindenképp! :P

      Törlés
    3. Ja. Amíg ők marakodnak, te beosonsz a hátsó ajtón és megkettyintesz, mi? XD

      Hát, a következő fejezetre lehet, megint hónapokat kell majd várni. :/

      Törlés
    4. Psssszt! :)) Elég nehéz lesz kivitelezni ha elsutyorgod itt a dolgokat xD Csak nem mást is világgá szoktál kürtölni így hangosan? ;) Hogy tudjam mire számítsak ^^

      Törlés
    5. Ja, bocsi. *fogom be a számat, majd a füledhez hajolok* Akkor várlak este, baby *suttogom és gyengéden megharapom a fülcimpádat* XD

      Törlés
    6. Ez mi ez itt? -.- Másfél napja izzadok itt, hogy megharcoljak érte te meg jössz és learatod a babérokat? -.- Hátsó ajtó? -.- *kulcsra zár, bereteszel, redőnyt lehúz mindenütt -.-! Ja és puffog! -.-
      Azt a turbó mindenedet! -.-

      Törlés
    7. *megborzong és halkan sóhajtozik* Sietek Édes,el ne kezd nélkülem :DD

      Törlés
    8. Hát ez már kész pornó! Én meg kimaradok belőle! *sírva toporzékol "-.-

      Törlés
    9. Most mit csináljak ha eddig nem értem rá? :D Egyébként is,nem kellett kidöntenem a közfalat hogy le legyen aratva ama babér ^^ Úgyhogy már hiába rezerválod el a helyiséget,engem vár az este :P xD Az úrinők csak utána következnek :P

      Törlés
    10. Háhh! Gondolod te! Úrinőké az elsőbbség, aztán a nőké, aztán a kislányoké :P ;DDD

      Törlés
    11. Majd meglátjuk ;) Ki is vívja már a harcát itt másfél napja? :P

      Törlés
    12. Túl sokan vagyunk :) A Brigi engem is csak hulyitett :'(
      manó megyünk és iszunk egy pohár sort hamar átvertek minket? XD
      Fizetek :) benne vagy ? ^^

      Törlés
    13. Le akarsz itatni? :O Benne hát! ^^

      Törlés
    14. Nem. :) De ha akarod simán berugatlak ;)
      whisky jöhet mellé ? XD

      Törlés
    15. Romantikus filmek kezdődnek így XD Már amelyik :D

      Törlés
    16. Húúú és ha berúgatsz akkor majd jól kihasználsz és ágyba viszel? :O Benne vagyok! ;D
      Sör meg whiskey? :D Jól nyomod :D Okéjöhet Jack is ^^

      Törlés
    17. Nem. Az én.szivem csak egy emberért dobog ,de ha ő ma estére passzolt mi még jól elmulathatjuk az időt XD
      De elviszlek egy jó hazibuliba egy csomó jó csaj lesz és valogathatsz majd kedvedre ^^

      Törlés
    18. Mér passzolt? O.O
      Az én szívem is egy emberért dobog, szóval szintén zenész. De attól még nem kell mindent megtagadni magunktól ;DDD
      Nem akarok házibuliba menni, ha te nem akkor senki! Mert hát ami nem lehet az enyém... ;D Akkor marad a füstös romkocsma whiskey-sörrel :D

      Törlés
    19. Én nem passzoltalak csak ma nincs olyan hangulatom. Pedig jó lett volna,hidd el nekem :) De ha nem akkor nem ^^ marad a rock kocsma azt imádom . XD
      viszek egy csomó aprót ,hogy legyen mit a zene gepbe dobalni :).
      Egy biliard party jöhet majd ? ^^

      Törlés
    20. Milyen hangulatod nix? Hisz ma is olyan turbó bolond vagy mint mindig :DDD
      Jávoll jöhet! Meg darts is jöhet meg bowling is jöhet meeeg ki tud meginni egy korsóval gyorsabban is jöhet! ^^

      Törlés
    21. psssz ez csak a látszat ;) majd négyszemközt dumáljunk erről jó ? XD
      Te vagy az én emberem minden rosszban benne vagy :).

      Törlés
    22. Romkocsma? Sör? Jack? **-** Manóka,holnapra még szabados vagyok ám!! xD De a rockkocsma sem vetendő meg ^^

      Törlés
    23. Áááá! Rendben! *odasúgja: uberfantasztik kukac gémél pont kom, számom 0690... xDDD
      Az a rockkocsma az milyen? Mert a romkocsmát tudom. De a rockot nem, bár szeretem a rockzenét, original debreceni lévén. O.O
      Szabad vagy holnap? :O Nah... a lukszus -.- Akkor veled dupla annyit itatok ;D

      Törlés
    24. Mi folyik itt?
      Egy kis időre elmegyek, és máris összeesküvést szőtök a hátam mögött? XD

      Törlés
    25. Ez egyszerű! ^^ Rockerek járnak oda,gyűjtőhely :D Vannak ott arcok,sokat megfordulok arra is ;) Majd egysző elviszlek egybe ;D
      Úgy bizony! :D De úgyis ráveszlek én is többre mert egyedül inni az nem jön át ^^

      Törlés
    26. Lily csak megmutatja nekem mit lehet egy rockkocsmában csinálni ^^

      Törlés
    27. Iszom én veled csak én lassabban, te meg 2x olyan gyorsan :D
      Jó rendben megnézek majd egyet. De ugye nem kell bőrruciban menni? :D
      *előtúrja a rolling stones pólót*

      Törlés
    28. Ha Rolling Stones póló akad,az nem hátrány ;) Vagy úgy bármilyen rockbandás póló megteszi ott ^^ Jöhetsz bőrruciban is,nem tűnnél ki a tömegből XD De akkor tapadjon ám rendesen ;)
      Rendben,majd mérjük hogy 2x olyan gyors e :)) Sörből bevállalom ^^

      Törlés
    29. Maradok a pólónál, az kéne még egy rockkocsmába én... bőrcuccban...részegen jajj látom magam durmolni a bokorban :D
      Akkor majd gitározz is nekem ám! Én nem gitározom neked mert én akusztikuson játszom és annak túl sok köze nix a rockhoz :DDD

      Te ott alul! Nekem műxik a load more!

      Törlés
    30. Nem baj az XD Szerintem szavazzuk meg ^^ Tehát akkor én a bőrszerkó mellet állok! :D
      Gitározok én neked te Gólem *-* Esetleg valami kívánság? :P Jöhet az akusztik is,vannak ám szép számok olyanból is!

      Törlés
    31. Bőrszerkó... csodás, ebből csak a csizma van meg de oda se neki, shopping! :D
      Ha eljátszod nekem a sweet child o mine gitár riffjét még kezet is csókolok neked! 2x! ;D

      Törlés
    32. Ha nem pink lesz akkor majd lehetsz a közelemben XD ;D
      Az intora gondolsz? Mert akkor jöhetsz,de máris! ;)

      Törlés
    33. Pontosan arra. Ugyanúgy el tudod játszani? Master!!!! :DD *rohan és repjegyet vesz

      Törlés
    34. Francba pedig olyan jól néztem volna ki amint pint bőrszerkóban rázom a szőszi hajam.... nekem sose szabad semmitse... :(

      Törlés
    35. Yess! Nem olyan bonyolult az mint amilyennek hallatszik ám xD Akusztikuson is le lehet nyomni ^^ De azt még nem próbáltam :D

      Törlés
    36. Még én sem, olyan penge azért még nem vagyok. Meg valószagú elég furán szólna O.O Na majd begyakoroljuk ^^

      Törlés
    37. Nem vagyok egy koncertre járós típus, de a tiétekre mindenképp elmegyek. ^^

      Törlés
    38. Pedig a koncert buli! Emlékszem egyszer egy tcs-n körbejött egy műanyag vödör és mindenki dobott bele pénzt. Aztán egy idő múlva újra körbe járt a vödör, tele volt töltve sörrel :D Na csak arra kell vigyázni, hogy ha jön a vödör ugorj félre és ne igyál belőle, de pénzt tegyél bele mert csúnyán néznek majd rád. A koncertek többi része még ennél is jobb :DDD
      Majd a Turbórágó band koncertjére elmegyünk én nem vagyok profi 8)

      Törlés
    39. Ja. Csak ha épp azt a számot nem szereted, vagy per pillanat unod, akkor marhára idegesítő, hogy továbbra is a füledbe dörömböl és nem tudod kikapcsolni.
      Meg én a tömeget se bírom. Magányosabb típus vagyok. Nekem pár haver is elég. :)

      Törlés
    40. Majd Lilyvel megismertetjük veled a sör-Jack kombót és még élvezni is fogod :)

      Törlés
    41. B majd VIP-s lesz és ha olyan szám jön amitől agyfaszt kap,akkor ráhúzunk egy marha nagy fülest amin nem szűrődik át a hang XD
      Végre még valaki,nem csak én vagyok itt nagy koncertre járós :DD A Tcs az mindig nagy buli! ^^ :P

      Törlés
    42. Jah egy nagy pink fülest xDD

      Bizony, hogy jó! Made in Debrecen ^^ Én is nagy koncertes vagyok, mikor hazamegyek mindig van valami pont... hogy hogy nem :D

      Törlés
    43. Te már csak ilyenbe tudsz gondolkodni? xD Fogadni mernék tele van a faltól-falig szekrényed rózsaszín cuccosokkal O.O Vagy nem. Inkább nem merek. :'D
      Ne is tagadd,minden banda hozzád igazítja a turnéállomásokat meg a haknikat. ^^ Csóközön nekik! :D

      Törlés
    44. Tegyél fel rá egy pár sört, hogy van egy csomó pink cuccom! Gyerünk! Hude berúgok! :DDD
      Nem, de már kívülről tudom melyiknek hol lesz koncertje adott évben ^^
      De jövőre majd a Roses-nak odaszólok napolják már el mert egy időben lesz az AC/DC-vel :DD

      Törlés
    45. Akkor azért sem! :P Nem úgy volt hogy én iszom többet? :D
      Szólj,csak lőjük be a várost is hozzá hogy hol XD

      Törlés
    46. Mit azért sem?? Tessék csak fogadni! Itt a pink hol a pink!!! :D
      Ááá te is szeretnél ott lenni mi? :) Akkor london és bp. közé belőjük valahová :D

      Törlés
    47. De abba könnyű ám csalni :P Addig még mész shoppingolni ;) Tudja a here milyen merényletet követsz el a ruhásszekrényed ellen a sörért! :D
      London is megfelel nekem,ott is van hová mennem aludni :D De Bp. mégis csak helyben lenne. xD Tehát válassz. :P

      Törlés
    48. Semmilyet -.- én becsületes vagyok -.-
      Hogyne lenne hol aludnod ;D Hát igen london még csak-csak de pestre nem tudom mikor megy a Roses :D

      Törlés
    49. Persze ^^ Ez csak feltételezés volt részemről :)
      Akkor szólj nekik,de hamarost! Iktassák be a táncrendbe Pestet is xD

      Törlés
    50. Oké oké meglesz... csak egy telefon az egész ^^ *fölényesen legyint
      :D Álmodik a nyomor 8DDD

      Törlés
    51. Akkor mostan én hátra vagyok dőlve és várom az izgalmakat :D
      Egen. Pedig nem vetném meg én sem ^^ Vannak itt még eléretlen célok bőséggel :D

      Törlés
    52. Ugyan... csak pár millió célról van szó :D De mit is kezdenénk nélkülük! Mert ami nem lehet a... na jó nem sorolom el megint :D

      Törlés
    53. Nem sok az xD Hát mit nekünk annyi :D Ugyan már! ^^ Igen tuuuuuudom ám. A végén még azt fogom hinni hogy csak ezt az egy sort tudod :P Újíts mán be valamit még :P

      Törlés
    54. Szexhez várni a helyet szexhez várni az időt szexhez az alkalmas bulit
      szexhez az alkalmas nőt :D

      Törlés
    55. Vág az eszed te Gólem xD Csak nem magányosan telik az este? :P

      Törlés
    56. Neeem, az sose magányos :) Pasi itt van és vigyáz rám ne csapongjak ki túl sokat! De a póráz hosszú és a nyakörvön a tüskék kifele állnak :DDD
      Nem tehetek róla ha egyszer ez passzol ide xD

      Na de most megyek, mert az igen szarul venné ki magát, ha pont a boss aludna el reggel :D Aludj jól Turbótörperágó :))

      Törlés
    57. Tudsz te vigyázni magadra is ;D Alap igazságok ezek,passzolnak mindenhová XD De legalább már írtál mást is ^^
      Aludj jól te is,álmodj valami tetszetőset :)

      Törlés
  21. A load more már nem működik :( miért?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Működik az, csak nem írta ki a kommented. Csak azt ne kérdezd, miért! :S

      Törlés
    2. Működik az O.O Nyomd erősebben xDD

      Törlés
    3. No,már be is előztek :D Szólalj fel hát újra! ^^

      Törlés
    4. Aszongya... nyomd erősebben xDDD De nevetek :DDDD

      Törlés
    5. Na akkor megyünk vagy sem pialni ? :)

      Törlés
    6. Induljatok, én egy iszipiszit később érek oda ^^

      Törlés
    7. de miért ? :( azt akarod, hogy berugjak ameddig várok rád ? XD

      Törlés
    8. azért mert én egy iszipiszit messzebb lakom :D Hát amíg oda érek ki is józanodtok úgyhogy akkor majd kezdjük elölről ;D

      Törlés
    9. Nem. Én nélküled egy kortyot se iszok. Az úgy nem.buli :(
      Meg várunk :) de iparkodj XD Küldjek taxit,hogy hamarabb ide érj ? ^^

      Törlés
    10. Az egy kissé sokba lenne, küldj inkább repülőt ;D

      Törlés
    11. Hova küldjem ? :)

      Törlés
    12. London gatwick airport thank you :D

      Törlés
    13. Rendben:) az még bele fér a keretbe ^^

      Törlés
    14. Tyűűű jó gazdag vagy :O Akkor a köröket is te állod majd ;D

      Törlés
    15. Csak szeretnék minél hamarabb berugni :P
      Ahhoz ha az kell ,hogy fizessem a repcsi jegyet ám legyen XD

      Törlés
    16. Ó, hogy miért nem így áll mindenki a dolgokhoz? :D A szálloda is belefér? ;D

      Törlés
    17. Látod, látod! Az én csajom. ^^
      XD

      Törlés
    18. Oké én csak iszom vele ^^

      Törlés
    19. Szálloda ?! Minek az neked ? :)
      Nálam alszol majd ;) ,de ha nem akarod akkor elviszlek egy majd egy szállodába ^^

      Törlés
    20. Nem szemrehányóan mondtam, te dinka. ^^
      Hanem büszkén, hogy nekem ilyen csajom van. :)

      Törlés
    21. Hé, Iza! Az ágyadba be ne engedd! Az az én helyem melletted és nem adom. XD

      Törlés
    22. Ááá! Igen büszke lehetsz rá, hogy ilyen nagyvonalú :D Ó nekem egy kanapé is jó! ^^ Még kiskoromban egy haveromnál aludtam a nappaliban a kanapén. Reggel meg a kutya ágyában kötöttem ki ami mellette volt :D Úgyhogy kutyát vidd arrébb mert kitúrom xD

      Törlés
    23. Édes nem bizol bennem ? :)

      Nyugi manó a kutyám velem alszik neki nincs külön ágya max a fotel XD .
      Kanapé?! Normális ágyon fogsz aludni reggel pedig friss kávéval és reggelivel ébresztelek majd pont úgy mint egy igazi házi gazda ^^

      Törlés
    24. Nekem lehetsz a kutyám, ha arra vágysz, Manó! XD

      Törlés
    25. Várj egy pillanatot nézek már valami repjegyet holnapra....

      :DD

      Törlés
    26. Mmmm! Iza kávéja. Azt meg kell kóstolnod. ^^

      Törlés
    27. Azt mondod jó? Csodás... egy-egy hazalátogatáskor úgysem segít semmi a másnapokon csak az :D

      Törlés
    28. Kávé, reggeli és egy jó kiadós zuhany ez a három segít a másnaposságon^^ Ha nem viheted a kutyát majd sétálni :D

      Törlés
    29. Á én megelégszem a kávé, kávé, kávéval is köszönöm :)
      Maximum ő engem mert nem vagyok ismerős arra de úgy is jó a lényeg a friss levegő :D Csak nehogy úgy járjak mint B., hogy belém botlik valami jó csaj :DD

      Törlés
    30. És miért is nem akarsz úgy járni? :)

      Törlés
    31. Igen miért is nem ? Felhozhatod majd hozzám,ha úgy alakul ^^

      Törlés
  22. Hát... egyébként se vagyok egy charlize theron de másnaposan kb. mint akit a kutya szájából húztak ki az meg milyen jó már... nix is annál vonzóbb egy kómás csaj egy kutyával :DD De most hogy mondod majd ráfogom a kutyára hogy szét akart tépni! Remélem valami 3 kilós padlócirkáló :DDD

    VálaszTörlés
  23. Nyuszi vagy manó ? :) Te is Csak egy hang ember vagy ? ^^

    VálaszTörlés
  24. Józanul nem vagyok, erre még a szavamat is adom :) Másnaposan? Fogalmam sincs még sose próbáltam :D De egye fene körbe viszem azt a kutyát a környéken hátha.... Ne essék a manóbecsületemen csorba ^^

    VálaszTörlés

FlagCounter

[URL=http://info.flagcounter.com/3p1k][IMG]http://s06.flagcounter.com/count/3p1k/bg_FFFFFF/txt_000000/border_CCCCCC/columns_2/maxflags_12/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_0/[/IMG][/URL]